Ansøg online

Det er muligt og lave en elektronisk tilmelding her via vores website.

Udfyld nedenstående og indbetal venligst et administrationsgebyr på 450,- pr barn til skolens danske bank konto 1471-2490100728. Ansøgningen bliver først registreret, når administrationsgebyret på kr. 450,- er indbetalt. Udfyldning af felter markeret med * er påkrævet.

Når ansøgningen om optagelse er modtaget, og administrationsgebyret er registreret på skolens konto, vil ansøgeren modtage en mail som bekræfter, at barnet nu står på skolens venteliste.

Vær opmærksom på at vi har lukket for opskrivning til en del klassetrin, hvorfor det kun er dem der kommer frem under fanen ”klasse” som der kan opskrives til.

Vi gør opmærksom på at dine og dit barns oplysninger opbevares i overensstemmelse med gældende persondatalovgivning. Det betyder blandt andet, at jeres oplysninger kun deles med medarbejdere, for hvem oplysningerne er relevante for i forhold til at kunne administre ventelisten. Såfremt I mod forventning skulle vælge at trække jeres ansøgning tilbage, vil jeres oplysninger blive slettet fra vores systemer umiddelbart efter.