Det er altid tveægget, når eleverne har deres sidste skoledag. På den ene side er det en glædens dag, hvor vi fejrer og markerer de 10 år, eleverne har været på skolen. På den anden side er det også en sorgens dag, fordi en epoke slutter, og elevernes hverdag aldrig bliver den samme igen efter denne dag.

Netop denne årgang er særligt svær at sige farvel til, da de har været en usædvanligt sød og dygtig årgang. Tak for det.

Det banede også vejen for en rigtig god sidste skoledag i trygge rammer, hvor der blev festet, kastet med karameller og lavet underholdningsshow med blandt andet konkurrencer mod lærerne. Det hele blev afsluttet med den årlige vand- og skumkamp, hvor alle elever fra 4.-9. årgang, der havde lyst, deltog.