Morgenåbning kl. 07.30-08.15

Morgenåbning foregår i skolens kantine i hovedbygningen og i Indskolingshuset.

Onsdag har Indskolingshuset morgenåbent kl. 07.30-09.00. Der er ikke morgenåbning i kantinen onsdag morgen.

Skoledage: mandag -torsdag kl. 13.15-17.00, fredag kl. 13.15 - 16.00

På skoledage med særlig skemalægning for undervisningen vil SFO have åbent i de aktuelle tidsrum.

Skoleferier: mandag - fredag  kl. 07.30-16.00.

Som udgangspunkt er SFO åbent  i uge 7, de to første uger af sommerferien, den sidste uge af sommerferien, samt dagene op til skolestart og i uge 42. SFO holder åbent de pågældende uger, såfremt der er tilstrækkelig antal børn tilmeldt.

Ferie-tilmelding

Der kræves kr. 300,- pr. skoleuge i særskilt betaling til SFO i skoleferier. Betalingen er den samme uanset om man kun benytter enkelte dage eller hele uger. Tilmelding sker via opslag på Intranettet på klassens "opslagstavle".

Lukkedage

ØnskeØen holder lukket mellem jul og nytår, i påskeferien, grundlovsdag, dagen efter Kr. Himmelfartsdag samt tre uger i sommerferien.

Tilmelding

Tilmelding til SFO ØnskeØen sker på skolens kontor, post@rpr-skole.dk eller telefon 45 86 32 81.

SFO ØnskeØen

Rungsted private Realskole